+380677085333
+380677593057
центру - підготовка психологів та психотерапевтів для роботи у рамках психодинамічного підходу психотерапії. Це вимагає визнання теорії несвідомого, а також основних феноменів психотерапії: перенесення, контрперенесення, опору, відіграшу, захистів. Але ми не обмежуємо нашу діяльність тільки однією гілкою дерева психотерапії. Наші студенти мають можливість ознайомитися з основами гештальт-терапії, логотерапії та екзистенційного аналізу , нейропсихоаналізу та свідомо обрати напрямок терапії який найбільш конгруентний з особистістю терапевта.
Йдеться не лише про теоретичні знання, але і про практичні навички роботи. Це досягається комбінацією навчального і терапевтичного процесу.
Ми переконані, що ефективна робота психотерапевта вимагає широкої гуманітарної освіти, а також глибоких знань в області медицини, переважно психіатрії та неврології.
Принципова відмінність нашого Центру від інших установ, що готують психотерапевтів, це відхід від "біографічного" підходу до викладання, коли в центрі знаходиться не теорія або її об'єкт, а концепції одного дослідника, деякий набір різних поглядів - ми вибираємо синтетичний підхід.
Тобто ми вивчаємо не окремі переконання Фрейда, Юнга, Фромма, а теорію несвідомого, его-психологію, психологію потягів, психологію об'єктних стосунків.
нашого навчання — широта підходів і створення етичного, толерантного відношення психотерапевтів до різних споріднених напрямів в психотерапії. Також важливе взаєморозуміння між медиками та психологами, що працюють з одними й тими ж клієнтами. Працювати для досягнення такого взаєморозуміння це одна з цілей нашого Центру.Наші викладачі — психотерапевти з досвідом роботи у рамках психодинамічної терапії, логотерапіі, екзистенційної терапії, гештальт-терапії. Таким чином студенти можуть обирати такий напрям, який їм більше підходить. Не останню роль в цьому слові грає гармонія між особистістю терапевта і вибраною ним технікою.
Навчання в Центрі несе теоретичний характер. Однак для початку практики потрібне проходження терапії індивідуально або в групі, що вимагає окремої домовленості між тренінговим аналітиком і кандидатом.
Засновник і керівник навчальної програмиХерсонський Борис Григорович